bloglist-header-background

Oeps

Misschien zoekt u naar

Sport Bikes

Street Bikes

Adventure Bikes

Scooter Bikes

Offroad Bikes

Follow suzuki

on social media

Suzuki - GSX-R125

bloglist-header-background

GSX-R125

Jouw eerste echte sportmotor

Met wereldwijd meer dan een miljoen verkochte modellen, definieerde de GSX-R de voorbije 30 jaar de sportmotorprestaties. De GSX-R-ingenieurs die hun leven aan de GSX-R gewijd hebben, nemen hun werk serieus. Heel serieus. Elke GSX-R moet een onklopbaar pakket zijn en dat betekent niet alleen dat elke GSX-R vederlicht moet zijn, maar ook de best presterende in zijn categorie.

De revolutionaire GSX-R125 is geen uitzondering op die regel: in de 125cc-klasse heeft hij de beste pk/gewichtsverhouding, het sterkste acceleratievermogen, vingervlugge wendbaarheid en een fantastisch benzineverbruik. Bovendien is het een veelzijdige motor, ontworpen om op weekdagen mee door druk stadsverkeer te laveren op weg naar het werk, en in het weekend sportieve uitstapjes te maken. Dankzij de combinatie van een lichtgewicht chassis en soepele vermogensafgifte, is deze GSX-R natuurlijk ook helemaal klaar voor het circuit.

Binnenkort beschikbaar.

Speel Video
product-detail-image

Vanaf
4.499 €

product-detail-image
  • Suzuki Easy Start System
  • ABS
  • Sleutelloos starten
  • Lichtgewicht Chassis
  • Nieuw GSX-R blok
  • Aerodynamisch kuipwerk
  • Lichtgewicht
  • Sleutelloos starten
  • Lcd-dashboard

Nieuw GSX-R blok

De vloeistofgekoelde DOHC ééncilinder van de GSX-R125 is het perfecte voorbeeld van hoe je veel vermogen uit een efficiënt, compact blok haalt. Er werd gefocust op verbrandingsefficiëntie, een optimale balans van het sportieve motorkarakter en laag benzineverbruik. Een boring en slag van 62 x 41,2 mm resulteren in een cilinderhoud van 125cc. Dankzij de grotere boring is er plaats voor twee 24 mm inlaatkleppen en twee 21 mm uitlaatkleppen, die rechtop en in een krappe hoek werden gepositioneerd voor een optimaal gevormde verbrandingskamer. Dat alles resulteert in een verbeterde compressieratio, sterke prestaties en een laag verbruik.

Sportmotor
De revolutionaire GSX-R125 is geen uitzondering op die regel: in de 125cc-klasse heeft hij de beste pk/gewichtsverhouding, het sterkste acceleratievermogen, vingervlugge wendbaarheid en een fantastisch benzineverbruik. Bovendien is het een veelzijdige motor, ontworpen om op weekdagen mee door druk stadsverkeer te laveren op weg naar het werk, en in het weekend sportieve uitstapjes te maken. Dankzij de combinatie van een lichtgewicht chassis en soepele vermogensafgifte, is deze GSX-R natuurlijk ook helemaal klaar voor het circuit.

Aerodynamisch kuipwerk

Ontwikkeld in de windtunnel, draagt het aerodynamische kuipwerk bij aan de sublieme wendbaarheid en de prestaties van het blok. De GSX-R125 heeft het kleinste frontale oppervlak in de 125cc-categorie, wat bijdraagt tot betere acceleratie, minder verbruik en een verbeterde stabiliteit. En dankzij de verticaal gestapelde koplampen zie je meteen dat hij afstamt van de GSX-R-bloedlijn.

Lichtgewicht

Lichtgewicht chassis
De GSX-R125 is licht en compact, voor maximale controle in het bochtenwerk zodat jij met veel plezier sportief kunt rijden. Dankzij zijn lage gewicht is hij superwendbaar, dat betekent dat jij vol vertrouwen de straat op kunt of snelle tijden kunt neerzetten op het circuit. De ingenieurs achter de GSX-R125 hebben met een gewicht van 134 kg de lichtste 125cc sportmotor gebouwd, zodat jij een stapje voor hebt op de concurrentie. Hij is niet alleen de lichtste in zijn categorie, maar heeft met 785 mm ook de laagste zithoogte. Daardoor is het een zeer toegankelijke motor, terwijl hij toch een sportieve look en zithouding biedt.

Lichtgewicht aluminium velgen
Ook de 10-spaaks aluminium velgen dragen bij tot het lage gewicht van de motor. Lichtgewicht velgen verbeteren de wendbaarheid, zodat jij je motor de bocht in mikt precies zoals jij het wil. Fun gegarandeerd! Het ranke spaakdesign verwijst naar zijn grote GSX-R-broers, net als de sportieve Wave-type remschijven voor- en achteraan.

Sleutelloos starten

De GSX-R125 is voorzien van een handig sleutelloos systeem. De rijder kan de motor starten zolang de compacte sleutel zich dicht genoeg bij de motorfiets bevindt. Dat betekent dat jij nooit meer je sleutel uit een krappe jaszak of onderin uit je rugzak moet vissen. Een knop op de afstandsbediening activeert een answer-backfunctie die de richtingaanwijzers doet knipperen, zodat jij je GSX-R125 makkelijk kunt terugvinden op een overvolle parkeerplaats.

Lcd-dashboard

De Suzuki GSX-R125 kreeg een full lcdinstrumentenpaneel dat in een modern dashboard werd verwerkt. Er zijn indicatorlampjes voor de richtingaanwijzers, koelvloeistoftemperatuur, grootlicht, motorstoring, ABS, neutraalstand en programmeerbare toerentalindicator-leds. Voorts is er een digitale weergave van o.a. toerenteller, snelheid, versnellingsindicator, klokje, dubbele tripmeter, benzinemeter en onderhoudsherinneringen.

6 versnellingen

134kg

124cc

Enkele cyl.

Afmetingen, gewicht en inhoud
Lengte 2000mm
Breedte 670mm
Hoogte 1070mm
Wielbasis 1300mm
Grondspeling 155mm
Zadelhoogte 785mm
Rijklaar gewicht 134kg
Benzinetank 11L
Motor
Aantal cilinders Monocylinder
Boring 62mm
Slag 41.2mm
Cilinderinhoud 124cc
Aandrijving
Transmissie 6 versnellingen

Parts and Toebehoren

Voor uw GSX-R125

Street Wear

en Merchandising

Follow suzuki

on social media