bloglist-header-background

SV650 Sport Edition

Veelzijdige V-twin fun

De Suzuki SV650 werd in 1999 speciaal voor V-Twin diehards op de markt gebracht, maar werd al snel een wereldwijd fenomeen. Deze motorfiets was niet alleen perfect voor de openbare weg, maar kwam even goed tot zijn recht op het circuit. Door de prestaties van deze ‘V-twin fun machine’ verder te verbeteren dankzij de recentste innovaties van Suzuki, legt de nieuwste versie van de SV650 de lat nog hoger. De nieuwe SV650 is voor elke rijder de droommotor voor alle omstandigheden.

De letters 'SV' in de SV650 hebben meerdere betekenissen: Sportieve V-twin, Simpel en Veelzijdig, Superieur Vakmanschap. Woorden schieten echter te kort om deze motor te beschrijven: u moet er gewoon mee rijden. Dankzij zijn eigenschappen en karakter wordt elke rit naar het werk en elk weekenduitstapje over bochtige wegen een onvergetelijke ervaring. Het lichte gewicht en het slanke profiel van de SV650 geven u het vertrouwen om erop uit te trekken.

Van wolf in schapenvacht naar wolf in…tja… wolvenvacht: in de Sport-uitvoering gooit de SV zijn schapenvacht af en onthult zijn ware aard van sportief roofdier (maar geen nood: bijten doet hij nooit). De SV650 In de Sport Edition-uitvoering toont de SV zijn ware aard. Zijn uitrusting:

• Stickerkit en velgstriping zorgen voor een sportieve look.
• Extra zijkapjes tussen benzinetank en radiator geven de Sport Edition een nog scherpere look.
• De strakke bellypan maakt de sportieve uitstraling helemaal af.
• Het Dark Smoke windscherm biedt betere windbescherming. Zo kun jij met nog meer focus op jouw prooi - de apex - af stormen.
• Scorpion uitlaat optioneel verkrijgbaar
• Opgelet: de afgebeelde radiatorbescherming is niet inbegrepen in de kit

Lichtgewicht

De SV650 is dankzij zijn lichte gewicht van slechts 197 kg rijklaar een plezier om te besturen en te manoeuvreren. Het lichte gewicht van deze motor biedt niets dan voordelen: de motor trekt gevoelig sneller op, laat zich vlotter besturen en geeft meer vertrouwen bij manoeuvres. Of u nu een ervaren rijder of een beginner bent, u kunt met deze motor veel plezier beleven in de stad of op bochtige wegen.

Stalen buizenframe
Het frame is gemaakt van lichtgewicht staal waardoor de motor er slanker uitziet en de robuuste V-twin-motor fier tot zijn recht komt.

Ook beschikbaar in 35Kw.


Speel Video
product-detail-image

Vanaf
7.200 €

product-detail-image
  • Default
  • Default
  • Default
  • Default
  • Default
  • Low RPM Assist
  • Lage zithouding
  • V-Twin

Low RPM Assist

Bij het starten of het rijden bij lage toerentallen, activeert de ECM het ISC systeem. waardoor het toerental van de motor licht toeneemt bij het loslaten van de koppeling. Dit vereenvoudigt het vertrekken en maakt het filerijden aan lage snelheden een stuk aangenamer.

Lage zithouding

Het smalle, gestroomlijnde zadel is slechts 785 mm hoog en is vlak over bijna de gehele lengte. Toch heeft de rijder een uitstekend zicht en perfecte grip rechtop, vooral aan de voorzijde waar een goede positie belangrijk is. Daarnaast is een lus beschikbaar om bagage vast te maken.

V-Twin

De legendarische V-twin motor ontwikkelt bij lage toeren de motor een hoog maar handelbaar koppel en een diep, ronkend geluid. Bij hogere toerentallen beschikt u steeds over voldoende vermogen om snedig te acceleren, zelfs in de hoogste versnellingen.

6 versnellingen

197kg

645cc

V-Twin

Afmetingen, gewicht en inhoud
Lengte 2130mm
Breedte 760mm
Hoogte 1090mm
Wielbasis 1445mm
Grondspeling 135mm
Zadelhoogte 785mm
Rijklaar gewicht 197kg
Benzinetank 13.8L
Motor
Aantal cilinders V-Twin
Boring 81mm
Slag 62.6mm
Cilinderinhoud 645cc
CO2 89 g/km
Brandstofverbruik 3.8 L/100 km
Aandrijving
Transmissie 6 versnellingen

Parts and Toebehoren

Voor uw SV650 Sport Edition

Street Wear

en Merchandising

GSX-S750

THE NEW SUPERNAKED

Follow suzuki

on social media