bloglist-header-background

GSX-S750 EVO

Legendarische GSX-R Power

Ontwikkeld in de racerij en doorontwikkeld voor de straat: de GSX-S750 is de ultieme motor voor de compromisloze rijder die zowel vaak in de stad als op kronkelwegen vertoeft. Aangedreven door een teruggetunede versie van het vermaarde supersportblok, biedt de GSX-750 onvervalste GSX-R-prestaties en -wendbaarheid. Bovendien past de flexibele, geavanceerde tractiecontrole zich aan alle rijomstandigheden én aan jouw humeur aan. Het frame is even standvastig in de stad als op het circuit, terwijl de agressieve en vastberaden look van de motor een krachtig statement maakt.

De GSX-750 EVO is een lust voor het oog. Geniet van zijn exclusieve sportieve stickerset, en laat je verleiden door de Scorpion carbon-uitlaat, de sportieve nummerplaathouder met geïntegreerde led-richtingaanwijzers en het donkere windscherm. Ride it!

Speel Video
product-detail-image

Vanaf
9.699 €

product-detail-image
  • Easy Start System
  • Low RPM Assist
  • Comfortabel en Stijlvol
  • Euro 4
  • Tractiecontrole met drie standen
  • Het apexroofdier
  • Vering
  • Teruggetuned voor straatgebruik
  • Remmen

Tractiecontrole met drie standen

Suzuki’s geavanceerde tractiecontrolesysteem laat de rijder toe om met meer vertrouwen het gashendel te beroeren in verschillende rijsomstandigheden en vermindert zo stress en vermoeidheid tijdens sportieve ritten. Het systeem controleert 250 keer per seconde de voor- en achterwielsnelheid, de positie van de gaskleppen, krukas en geselecteerde versnelling, en schroeft het vermogen terug door in te grijpen op de ontstekingstiming van zodra er wielspin wordt gedetecteerd. De controle die het systeem over de vermogensafgifte uitvoert voelt zo soepel en natuurlijk aan, dat de tractiecontrole jouw rijplezier nooit in de weg staat. De tractiecontrole heeft drie standen en een uit-stand. De standen verschillen van elkaar in gevoeligheid: stand 1 is bedoeld voor sportief rijden met zo weinig mogelijk interventie door de tractiecontrole, terwijl stand 3 de rijder maximaal ondersteunt in moeilijke rijomstandigheden. Stand 2 biedt de gulden middenweg tussen 1 en 3 en is geschikt voor normale rijomstandigheden.

Het apexroofdier

Roofdieren maken een natuurlijke evolutie door om optimaal te kunnen presteren en overleven, en de GSX-S750 is geen uitzondering. Elk chassisonderdeel werd ontworpen en getuned voor lichtvoetige, standvastige en vingervlugge wendbaarheid. Rijd je de stad uit, dan zal je al snel merken dat de GSX-S750 zich net zo goed thuis voelt op bochtige wegen. Zo kan jij het beste halen uit het GSX-R-afgeleide blok en andere technologieën. Hij is comfortabel, soepel en stijlvol, maar bovenal is de GSX-S750 een ongenadig roofdier: altijd klaar om zijn prooi te bespringen en de apex te verscheuren.

Vering

De voorvork met supervet uitziende geanodiseerde buitenbenen zorgt voor sportief rijgedrag dat ook soepel en comfortabel aanvoelt, zelfs op slecht wegdek. De UPSD-voorvork heeft instelbare veervoorspanning, zodat jij ze kunt aanpassen aan de rijomstandigheden en jouw voorkeuren. De volledige specificaties vind je achteraan in deze brochure.

Teruggetuned voor straatgebruik

Rechtstreeks overgenomen van de GSX-R supersportmotor, is de krachtige 749cc vier-in-lijn speciaal getuned en verfijnd om zijn potentieel op straat en op kronkelwegen te maximaliseren. Zo kun jij genieten van een hele reeks race-ontwikkelde technologieën zoals het Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV) systeem, dat een efficiënte verbranding en een soepele, controleerbare vermogensafgifte garandeert doorheen de hele toerenschaal, en de digitale ontsteking, de Idle Speed Control (ISC) en iridium bougies. Het resultaat is een lineaire gasrespons, meer koppel onderin, een makkelijkere motorstart en minder emissies bij koud starten.

Remmen

De GSX-S750 kreeg voor- en achteraan remschijven aangemeten die in alle rijomstandigheden krachtige, voorspelbare en progressieve remkracht verzekeren. De radiaal gemonteerde Nissin remklauwen bieden uitstekende feedback en maximale controle, terwijl de Wave-type zwevende remschijven de agressieve look van de GSX-S750 afwerken met een extra sportieve toets.

- Transmission Value - Nederlands

- Curb Mass Value - Nederlands

- Displacement Value - Nederlands

4 cylinder inline

Afmetingen, gewicht en inhoud
Lengte - Overall Length Value - Nederlands
Breedte - Overall Width Value - Nederlands
Hoogte - Overall Height Value - Nederlands
Wielbasis - Wheelbase Value - Nederlands
Grondspeling - Ground Clearance Value - Nederlands
Zadelhoogte - Seat Height Value - Nederlands
Rijklaar gewicht - Curb Mass Value - Nederlands
Benzinetank - Fuel Tank Value - Nederlands
Motor
Aantal cilinders - Number of cylinders Value - Nederlands
Boring - Bore Value - Nederlands
Slag - Stroke Value - Nederlands
Cilinderinhoud - Displacement Value - Nederlands
CO2 - CO2 Emmission Value - Nederlands
Brandstofverbruik - Fuel Consumption Value - Nederlands
Aandrijving
Transmissie - Transmission Value - Nederlands

Follow suzuki

on social media