bloglist-header-background

Burgman 400

Elegante stadsatleet

De Burgman 400 zit net zo gegoten als een verfijnd, handgemaakt maatpak. Hij is comfortabel, uiterst wendbaar en levert kampioenwaardige prestaties. Bovendien is de Burgman 400 een verfijnde combinatie van elegant design, praktische inzetbaarheid en gebruiksgemak. Rijplezier zag er nog nooit zo stijlvol uit.

Superieure actieradius, ultrazuinig verbruik
Het nieuwe blok, voorzien van een iridium bougie, werd sterker onderin en in het middengebied. Toch werd de 400 zuiniger: de efficiënte eencilinder zorgt samen met het gereduceerde gewicht voor een lager benzineverbruik, waardoor de actieradius van de Burgman 400 groter werd.

Baden in luxe
Het getrapte zadel werd 20 mm dikker en smaller dan op het vorige model, waardoor zowel rijder als passagier in nog grotere luxe baden. De rugsteun van de rijder kan 15 of 30 mm voorwaarts verplaatst worden. Zo genieten rijders van elke grootte van optimale steun en comfort tijdens langere ritten. Het hertekende, meer naar voren gebogen windschermcreëert een cleanere, compactere look, terwijl het net als zijn voorganger uitmuntende windbescherming en een uitstekend overzicht over de weg biedt.

product-detail-image

Vanaf
7.999 €

product-detail-image
  • Krachtig motorblok
  • Luxueus en wendbaar
  • Grote opbergruimte
  • Design
  • Krachtig motorblok
  • Luxueus en wendbaar
  • Design
  • Grote opbergruimte

Krachtig motorblok

De Suzuki Burgman 400A biedt een razendsnelle acceleratie vanuit stilstand dankzij de combinatie van een automatische, continu variabele transmissie en een hypermoderne eencilindermotor, die is getuned voor een soepele trekkracht vanuit het lage- en middentoerengebied. Deze vloeistofgekoelde eencilindermotor heeft een cilinderinhoud van 399 cc en is voorzien van twee bovenliggende nokkenassen en een iridium bougie.

De benzine wordt toegevoerd via een elektronisch injectiesysteem met Idle Speed Control (ICS), dat voor een optimale, regelmatige stationaire loop zorgt. Het motormanagementsysteem maakt gebruik van een zuurstofsensor om de meest efficiënte mengselbereiding te bepalen. Daardoor biedt deze maxiscooter een zeer directe gasreactie en een vlotte acceleratie van onderuit, terwijl de krachtbron over meer dan genoeg vermogen beschikt voor vlotte snelwegritten.

Brandstofverbruik Burgman 400A: 25,0 km/l (4,0 l/100 km), CO2-emissie: 91 g/km*

* Gemeten door Suzuki volgens de WMTC-methode (Worldwide Motorcycle Test Cycle). Werkelijk verbruik kan afwijken door weersomstandigheden, wegconditie, rijgedrag en onderhoud.

Luxueus en wendbaar

Het underbone frame van de nieuwe Burgman 400 is opgebouwd uit dunne buizen met een grote diameter. Dat resulteert in het lage gewicht en de optimale torsiestijfheid die nodig zijn voor een uitstekende wendbaarheid. Samen met het frame, zorgt de 41 mm voorvork met royale 110 mm veerweg voor een stabiel, ontspannen en behendig rijgedrag. De link-type monoshock achteraan, met zevenvoudig instelbare veervoorspanning, bestendigt mee het evenwicht tussen comfort en sportief rijgedrag door hobbelig wegdek goed te verteren en stabiele tractie te voorzien op effen ondergrond. Het resultaat is een uitzonderlijke wendbaarheid en makkelijke hanteerbaarheid bij stapvoetse manoeuvres.

Design

De Burgman 400 is een topatleet in topvorm: rank, gepeesd en klaar om optimaal te presteren - zowel op bochtige wegen als in druk stadsverkeer. Terwijl de voor- en achterpartij slanker, strakker en sexyer werden dan ooit tevoren, blijft deze 400 met zijn stijlvolle design trouw aan de Burgmannalatenschap. Voor het kantoorgebouw, bij het terrasje van je favoriete café of onderweg: deze elegante scooter wordt overal nagekeken.

Grote opbergruimte

Het grote 42 liter opbergvak onder het zadel biedt plaats aan twee integraalhelmen, en meer dan voldoende ruimte om je motorspullen in op te bergen. Twee compartimentjes vooraan zijn goed voor nog eens 3,5 liter opbergruimte aan de rechterkant, en 2,8 liter aan de linkerkant. Handig voor spullen die je onderweg bij de hand wil houden, zoals een wegenkaart. In het rechteropbergvak zit een 12V-stekker, zodat je jouw smartphone of andere elektronische devices kunt opladen.

CVT

399cc

Enkele cyl.

Afmetingen, gewicht en inhoud
Lengte 2240mm
Breedte 760mm
Hoogte 1350mm
Wielbasis 1585mm
Grondspeling 125mm
Zadelhoogte 750mm
Benzinetank 13,5L
Motor
Aantal cilinders Mono
Boring 81mm
Slag 77,6mm
Cilinderinhoud 399cc
CO2 91 g/km
Brandstofverbruik 4.0 L/100 km
Aandrijving
Transmissie CVT

Parts and Toebehoren

Voor uw Burgman 400

Street Wear

en Merchandising

GSX-S750

THE NEW SUPERNAKED

Follow suzuki

on social media